27.jaanuar 2015 koolitus: E-kaubanduse esimesed sammud
Marketingi Instituut koostöös EASiga korraldab koolituse E-kaubanduse esimesed sammud. Koolitust rahastab Euroopa Sotsiaalfond. Koolituse eesmärk on tutvustada ettevõtjatele e-kaubanduse algtõdesid ja võimalusi. Koolitusel osalejate arv on piiratud.
- Mis on e-kaubandus?
- Millised on esimesed sammud e-kaubandusega alustamiseks?
- Millised on e-kaubandusele esitatavad nõuded?
- Millised on e-kaubanduse plussid ja miinused?
- Praktiline näide e-poe rakendamisest.
Ekspordiga tegelevate ja eksporti plaanivate ettevõtete esindajad. Koolitusel osalemise piirangud.
Henrik Aavik ja Martin Kõiva
Henrik Aavik, E-Kaubanduse Liidu juhatuse aseesimees, Veebipartner OÜ juht. Henrik on üks oma ala tippasjatundjatest, kes on moodsate veebitehnoloogiate teemadel koolitanud nii ettevõtjaid kui kõrgkoolitudengeid. Ta on nõustanud ka mitmeid suurfirmasid nagu näiteks Baltika. Henrik on tegelenud suhtekorralduse ja reklaamiga alates aastast 1996, alustades juba siis internetilahenduste pakkumist klientidele. Täna on tema prioriteetseteks valdkondadeks veebiturundus, sotsiaalsed võrgustikud ning mobiilsed turunduslahendused.
Praktilise kogemuse näiteid jagab Martin Kõiva, kes on Cherry Eesti tegevjuht ja E-Kaubanduse Liidu juhatuse liige. Cherry on edulugu Eestis kui Lätis. Martin jagab koolitusel kogemusi, kuidas ja mida peaks arvestama, et edukaks e-poeks kujuneda.
Koollitusel osalemise tasu on 20 € + km. Hind sisaldab koolitusmaterjale koolituskeskkonnas, kohvipause ja lõunat. Koolitust rahastab EAS Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest.