8.jaanuar 2015 koolitus: Toote turundamine väikese eelarvega

Marketingi Instituut koostöös EASiga korraldab eksportijatele koolituse  „Toote turundamine väikese eelarvega“, mida rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Koolituse eesmärk

Anda ettevõtetele esmased teadmised ja oskused toote turundamisest ja selle erinevatest võimalustest, turunduskanalitest ja kaasaegsetest turundusvahenditest.

Koolitus annab vastused küsimustele
  • Kuidas turundada, kui eelarve on väike ja messidele minna ei suudeta;
  • Milliste meetoditega millistele turgudele siseneda;
  • Näide turundamisest ühe riigi põhjal.

Koolituse päevakava 

Koolituse sihtgrupp

Ekspordiga tegelevate ja eksporti plaanivate ettevõtete esindajad. Koolitusel osalemise piirangud.

Koolitaja ja praktikud

Koolitaja Anu-Mall Naarits on ligi 15 aastase kogemusega turundusjuht erinevates suurettevõtetes: Eesti Kindlustuses, Radiolinjas, Baltikas ning sama kaua ka tudengite ja ettevõtjate koolitaja.

Praktilist kogemust jagavad:

Aare Puur, Baltic Disc AS tegevjuht, kus vastutab ka ettevõtte müügi-ja turunduse eest ligi 10 aastat. Aare on praktik, kes omab mitmekülgset praktilise ekspordi korraldamise kogemust erinevates maailma riikides.
Merli Randoja, AS Toftan turundus-ja müügijuht, kus on töötanud ligi 10 aastat. Merli vastutab ettevõtte toodangu turunduse ja müügi eest sise kui ka välisturul, kus tema töökohustusteks on müügiprognooside tegemine, läbirääkimiste pidamine, lepingute sõlmimine, kliendisuhete hoidmine ja tootmise koordineerimine.
Kristjan Erm, ErmEx juht, kes on eksportinud Kinema uksi, aidanud Loksa Laevaremonditehasel teha suurtehingu Helsinki sadamaga ja töötanud paljude teiste ettevõtetega. Kristjan sai Loksa Laevaremonditehase looga publikupreemia Uue turu avaja konkursil 2014.